The Journey Begins


Thanks for joining me!

Ma numesc Iulia. Am avut o copilarie fericita, as zice eu,  cu de toate: cu restrictii, cu stat la cozi, cu dulciurile aduse din strainatate, cu stat afara pana se intuneca, cu urcat in copaci si jocuri inventate din pietre si iarba. La scoala…
nu am fost cea mai buna, dar am reusit sa fac o facultate si chiar unele cursuri postuniversitare. Am stat si in chirie, am facut si naveta Cluj-Bistrita -perioada foarte buna pentru mine si pentru dezvoltarea mea. Am devenit mult mai independenta si am invatat sa trec peste greutati. M-am casatorit la 30 ani cu vecinul de bloc :) si l-am avut pe Bogdan dupa 2 ani. Toata lumea fericita, sarcina a mers grozav. O minune de baiat. Nu am vrut sa ne lasam si ne-am mai dorit un copil. Pe principiul ca lui Bogdan i-ar prinde bine un frate. Si eu si sotul meu Calin, avem frati si e minunat ca avem cu cine vorbi, si dupa plecarea parintilor ne avem unul pe celalalt. Asa ne-am gandit si pentru Bogdan, sa nu ramana singur. Am incercat cativa ani sa raman insarcinata, mi-am dorit sa fie o diferenta mai mica de varsta, dar nu a fost sa fie. Cand am renuntat la idee am ramas insarcinata cu Alexandru. Diferenta de varsta e de 5 ani.
O sarcina frumoasa. Singurele probleme au fost niste raceli. Simteam tot timpul ca e altfel. Eu ziceam ca e fetita, desi medicii mi-au confirmat ca e baiat. Dupa nastere mi-am dat seama de ce am simtit ca e altfel. Pentru ca Alexandru e un copil altfel. S-a nascut cu Sidromul Down. (Voi reveni sa explic ce inseamna asta). Eu sunt unul dintre acei parinti care nu a stiut din timpul sarcinii, desi am mers la control lunar. Rezultatele analizelor care se fac pentru depistarea acestei anomalii sunt doar statistice, 1 din X persoane v-a avea Sindromul. El a fost acel 1. Medicul nu isi facea griji si imi spunea ca totul e ok. Nu s-a vazut nimic la ecograf astfel incat sa dea de banuit medicului.
Eu sunt unul din  acei parinti care nu a citit despre Sindromul Down inainte, si spuneam ca nu mi se poate intampla chiar mie, avand istoricul familiar f bun, fara probleme majore de sanatate.
Acest blog si aceste cateva articole pe care vreau sa le scriu se adreseaza tuturor parintilor care afla ca vor avea un copil special, fie inainte de nastere, fie dupa nastere.
Ma voi axa mai mult pe ce avem noi parintii de facut sa putem trece mai usor peste greutatile pe care le intampinam, si ce posibilitati avem cu acesti copii sa ii ajutam sa duca o viata normala si sa se descurce cat de cat singuri.
Good company in a journey makes the way seem shorter. — Izaak Walton


Comments

  1. Vreau să-i mulțumesc foarte mult DR Dawn acuna pentru munca minunată pe care a făcut-o pentru mine, ajutându-mă să-mi salvez căsnicia, soțul meu a cerut divorțul din cauza micii neînțelegeri în care am avut-o În ultimele luni, nu mi-am dorit niciodată asta. pentru că îmi iubesc atât de mult soțul și toată investiția noastră a fost o asociere în comun și nu vreau să fiu departe de familia mea și de cei doi copii drăguți ai mei. Prietena mea mi-a povestit despre DR DAWN ACUNA și despre cum a ajutat-o ​​cu problemele ei conjugale, așa că a trebuit să-l contactez pentru că vreau să-l opresc pe soțul meu să-și completeze scrisoarea de divorț și vreau să-mi țin familia unită și, după ce am contactat-o. , mi s-a spus ce sa fac si cand urma sa incep sa vad rezultatul, am facut cum mi-a spus DR DAWN ACUNA si dupa cateva zile m-a sunat sotul meu si a inceput sa-si ceara scuze si totul a fost un vis pentru mine si traim cu totii. din nou fericiți împreună datorită DR DAWN ACUNA. Contactați-o astăzi ajutor prin.
    *Dacă vrei liniște în casa ta.
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul tău.
    *Dacă vrei o căsnicie frumoasă.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan.
    *Dacă vrei o vrajă de noroc.
    *Dacă doriți să vă îndepliniți dorințele.
    Si etc,
    Scrie-i Whatsapp: {+2348032246310}
    E-mail: { dawnacuna314@gmail.com }

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Drepturile copiilor cu Sindrom Down

Stimularea orofaciala timpurie

Un Mare Multumesc pentru arta!