EU for TRISOMY 21



V-am povestit în articolul precedent că lucrez la un proiect european care s-a lansat în 11.01 ora 11.00 - ora Belgiei, ora 12.00 ora României. Lansarea s-a făcut online printr-o conferință la care au participat părinți din mai multe țări ale Europei și 3 europarlamentari.

Proiectul rulează sub eticheta "EU for TRISOMY 21" și este dedicat țărilor din EU și europarlamentarilor. Se pot alătura parlamentarii europeni, părinți și ONG-uri de profil.

Pagina oficială este: https://eufortrisomy21.eu/

Mai jos mă adresez tuturor celor care doresc să se alăture proiectului.

EU for Trisomy 21

Anul 2021 este un an simbolic pentru Sindromul Down sau Trisomia 21. Persoanele cu Sindrom Down au suplimentar o copie a întregului sau numai a unei părți a cromozomului 21, motiv pentru care data de 21.03 (21 martie) a fost aleasă ca fiind Ziua Internațională a Sindromului Down. În fiecare an, asociațiile din țară, care au ca scop sprijinirea persoanelor cu Sindrom Down, organizează diferite activități și evenimente pentru a marca această zi.

Anul acesta fiind unul special, evenimentele vor avea o altă dimensiune și vor fi implicate mai multe personalități, inclusiv europarlamentari și politicieni.

La începutul anului 2021, a fost lansat proiectul ,,EU for TRISOMY 21”, platformă al cărei scop principal este să invităm europarlamentarii să cunoască persoane/familii cu membri cu Sindrom Down și să se alăture în sărbătorirea zilei de 21 martie. În cadrul acestui proiect s-au alăturat deja părinți/ONG-uri/europarlamentari din mai multe țări ale Uniunii Europene, inclusiv România.

Orice ONG din Europa poate să se înscrie și să mediatizeze proiectul.

Orice cetățean din UE (persoană cu SD sau familie a acesteia) se poate alătura pentru sărbătorirea Zilei Internaționale a Sindromului Down. Se va scrie europarlamentarilor aleși, la momentul potrivit se va discuta pe tema Strategiei Europene privind Dizabilitatea 2021-2030, va exista o coregrafie video pe o piesă cunoscută, vom avea o conferință online cu invitați renumiți, se vor emite comunicate de presă (primul la început de februarie), se vor posta fotografii pe rețelele de socializare, purtând șosete desperecheate cât mai colorate sau purtând haine galben/albastru. De ce șosete colorate? La microscop, cromozomii arată ca niște șosete colorate! Iar unii dintre noi au o „șosetă” în plus, așa cum este cazul celor cu Sindrom Down. Astfel, simbolul internațional pentru Ziua Mondială a Sindromului Down este o pereche de șosete desperecheate și cât mai colorate.

Pe platforma https://eufortrisomy21.eu/ sunt deja înscrise mai multe asociații din țară, iar numărul românilor înscriși se apropie rapid de 100.

Vă așteptăm pe toți alături de noi!

Detalii puteți obține de la echipa coordonatoare a României, Iulia Rus (0740077750) sau Radu Buțu (0758010101).

PS: După înscriere sau înainte, dar înainte de a scrie unui europarlamentar român (multora le-am scris deja), vă recomandăm să luați legătura cu coordonatorii pentru aderare grup național Facebook și o mai bună organizare a tuturor părinților români înscriși pe platformă.

Descrierea proiectului a apărut și pe site-ul asociației DownDown Art Therapy:  https://asociatiadart.info/eu_for_trisomy21/ )





Comments

  1. Vreau să-i mulțumesc foarte mult DR Dawn acuna pentru munca minunată pe care a făcut-o pentru mine, ajutându-mă să-mi salvez căsnicia, soțul meu a cerut divorțul din cauza micii neînțelegeri în care am avut-o În ultimele luni, nu mi-am dorit niciodată asta. pentru că îmi iubesc atât de mult soțul și toată investiția noastră a fost o asociere în comun și nu vreau să fiu departe de familia mea și de cei doi copii drăguți ai mei. Prietena mea mi-a povestit despre DR DAWN ACUNA și despre cum a ajutat-o ​​cu problemele ei conjugale, așa că a trebuit să-l contactez pentru că vreau să-l opresc pe soțul meu să-și completeze scrisoarea de divorț și vreau să-mi țin familia unită și, după ce am contactat-o. , mi s-a spus ce sa fac si cand urma sa incep sa vad rezultatul, am facut cum mi-a spus DR DAWN ACUNA si dupa cateva zile m-a sunat sotul meu si a inceput sa-si ceara scuze si totul a fost un vis pentru mine si traim cu totii. din nou fericiți împreună datorită DR DAWN ACUNA. Contactați-o astăzi ajutor prin.
    *Dacă vrei liniște în casa ta.
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul tău.
    *Dacă vrei o căsnicie frumoasă.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan.
    *Dacă vrei o vrajă de noroc.
    *Dacă doriți să vă îndepliniți dorințele.
    Si etc,
    Scrie-i Whatsapp: {+2348032246310}
    E-mail: { dawnacuna314@gmail.com }

    ReplyDelete
  2. V-aș spune cu plăcere că am reușit să pun capăt problemei mele cu divorțul și să-mi restabilim căsnicia din nou, nu știu ce s-a întâmplat cu soțul meu că a cerut divorțul, am încercat să-l conving, dar nu m-a ascultat, nu am avut altă opțiune decât să caut ajutor oriunde m-am putut gândi și am ajuns până la a-l contacta pe DR Ajayi și acum mă bucur că i-am cerut ajutorul. Pentru că dacă nu ar fi fost doctorul Ajayi, nu știu ce s-ar fi întâmplat cu căsnicia mea, pentru că îmi iubeam soțul și nu suportam să-l pierd. Vraja a funcționat ca prin magie, soțul meu s-a schimbat și a început să arate dragoste în loc de divorțul pe care îl plănuia. Sunt prea fericit că totul este la locul meu acum. Aș recomanda cu plăcere Dr. Ajayi oricărei persoane care trec prin probleme de căsătorie și doresc să pună capăt. Dacă aveți nevoie de ajutorul unui vrăjitor autentic, contactați-l pe Dr. Ajayi pe Whatsapp / Viber: +2347084887094 sau e-mail: drajayi1990@gmail.com, cred că nu vă va dezamăgi.

    ReplyDelete
  3. Un mare mulțumire de la Maria Fieraru către DR DAWN pentru că m-ai ajutat să-mi reconstruiesc casa spartă. Incoerența a fost la ordinea zilei în casa și în căsătoria mea. Soțul meu a avut o problemă al naibii și îmi sfâșie carnea de când am început să avem prea multe dezacorduri. În unele zile tocmai a plecat și nu s-a întors decât în ​​ultimele săptămâni. Am fost devastat și am încercat tot ce am putut pentru a remedia problemele, dar nu am reușit. A trebuit să caut ajutor și am fost îndrumat de un prieten să contactez DR DAWN, ceea ce am făcut. Nu am știut niciodată că va fi posibil pentru că problemele persistaseră timp de doi ani întregi. DR DAWN m-a liniştit şi mi-a spus să am încredere în el şi să cred că dorinţele mele se vor împlini. Mi-a reparat căsnicia cu relația sa puternică de reuniune de dragoste și casa mea este din nou grozavă și soțul meu este cu mine pentru a nu pleca niciodată. Contactează-l și tu și crezi că te poate ajuta pentru că nu are înregistrări proaste. Doar WhatsApp-i +2349046229159
    sau e-mail-i prin: dawnacuna314@gmail.com

    ReplyDelete
  4. PUTERILE SPIRITUALE DRAWN POT AJUTA LA REZOLVEA URMĂTOARELOR,
    WHATSAPP: +2349046229159

    1> Aduceți iubitul pierdut în 24 de ore.
    2>Vraja norocului pentru probleme financiare.
    3>Protecție la locul de muncă.
    4>lucrare neterminată de la alți vindecători și profeți tradiționali.
    5>Problemele de căsătorie pot fi rezolvate, de exemplu, opriți-vă partenerul să înșele.
    6> Vrăji de divorț.
    7> Probleme de concepere la femei.
    8>Legarea iubitorilor.
    9> Promovarea muncii
    10>Atracție de afaceri.
    Luați legătura cu DR DAWN pe Whatsapp: +2349046229159 dawnacuna314@gmail.com

    ReplyDelete
  5. La mulți ani, mă rog să găsești tot ce ți-ai propus în acest an 2024, am trecut prin momente grele anul trecut în relația mea pentru că logodnica mea de 3 ani s-a trezit într-o dimineață și a spus că iese din casă și nu mai intră. dragoste cu mine, asta chiar mi-a frânt inima, am îngenuncheat să o implor să se întoarcă, dar toate rugămințile mele au fost în zadar până când l-am întâlnit pe Dr. Ajayi în timp ce navigam pe internet. Am citit cum a ajutat oamenii care trec prin probleme de relație, unii chiar au menționat că face ierburi pentru a vindeca orice fel de boală la care vă puteți gândi, asta m-a făcut să-l contactez prin Whatsapp : +2347084887094 și i-am explicat problema pe care o am cu logodnica mea. Dr. Ajayi mi-a spus că va face un ritual de dragoste care o va aduce înapoi pe logodnica mea în următoarele 3 zile și ce va trebui să fac pentru ca asta să se întâmple, am urmat toate instrucțiunile conform instrucțiunilor, pentru că logodnica mea surprinsă a bătut la ușă. dupa 4 luni in care nu am luat cu mine. Dacă aveți o relație sau o problemă conjugală, Dr Ajayi este omul în care puteți avea încredere pentru ajutor.

    ReplyDelete
  6. Mă trezesc în fiecare zi cu zâmbetul pe buze, din cauza doctorului Ilekhojie, care mi-a făcut o mare favoare salvându-mi relația de la despărțire. Obișnuiam să cred că am o relație perfectă până când iubitul meu a început să vină târziu acasă și în fiecare zi îmi dă diferite scuze, apoi am decis să-l supraveghez îndeaproape și apoi descopăr că avea o aventură cu o altă fată. Am avut inima zdrobită pentru că aveam atât de multă încredere în el și știind că are o relație secretă și că mai era atent la mine sau îmi arăta dragoste. Înainte să-mi dau seama, m-a părăsit pentru fată și am fost în dezordine profundă, lăsându-l în fața unei alte femei. Dar le mulțumesc tuturor celor care au plasat informațiile de contact ale doctorului Ilekhojie pe Internet. M-a ajutat să-l recuperez în 48 de ore și astăzi relația mea a fost restabilită cu dragoste și o conexiune emoțională puternică ca niciodată. Puteți contacta Dr Ilekhojie prin apel sau WhatsApp la +2348147400259

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Drepturile copiilor cu Sindrom Down

Stimularea orofaciala timpurie

Un Mare Multumesc pentru arta!