2020-2021

Am luat o pauză. Pauza a fost lungă, mai bine de 1 an. Ştim de ce, viaţa ne-a fost dată peste cap, planuri, program, totul. Nici măcar nu vreau să îi pronunţ numele, nici nu mai contează. Ce este important? Important este că suntem sănătoşi, că încet, încet ne reluăm viaţa. Ne adaptăm vremurilor şi mergem înainte. Aşa au făcut generaţii întregi şi iată-ne în anul 2021. 

La mulţi ani tuturor! Să aveţi un 2021 aşa cum vi-l doriţi, aşa cum îl visaţi, dar, cel mai important e să fiţi în siguranţă şi sănătoşi.

Ieri, 11 ianuarie a fost ziua internaţională a cuvântului "Mulţumesc!".  Am aflat târziu, dar, este o vorbă: “Niciodată nu-i prea târziu”, nu-i prea târziu să spui cuiva un MULŢUMESC. Şi am o mulţime de motive şi o mulţime de persoane să le spun MULŢUMESC acum la inceput de an, 2021.

Eu spun mulţumesc pentru că am revenit cu forţe proaspete şi pentru că suntem sănătoşi. Sunt recunoscătoare şi spun un mare MULŢUMESC lui Dumnezeu că anul 2020 l-am trecut uşor, am avut un loc minunat unde să ne retragem, să petrecem mult timp împreună, să fim în aer liber şi copiii nu au simţit apăsarea vremurilor. Alex, în primăvară şi-a îmbunătăţit foarte mult mersul, a reuşit să urce scările de la căsuţa din lemn a copiilor, să coboare singur pe tobogan, să treacă singur pragul de la şură care e destul de mare. Da, am luat o pauză de la terapiile clasice, dar am compensat cu timp liber petrecut afară.

 

   Spun un mulţumesc pentru că am avut posibilitatea ca din septembrie să reînceapă cursurile grădiniţei TLC şi am început terapiile. Grădiniţa şi terapiile sunt un mare plus pentru el. Pe zi ce trece este tot mai prezent, se joacă tot mai mult, întelege tot mai multe. Nimic nu este mai minunat decât să îl aud cum spune "mama hai" sau "tata hai" şi ne cheamă să îl ajutăm cu una sau alta. Pe această cale spun un mare MULŢUMESC tuturor sponsorilor şi tuturor celor care susţin această grădiniţă şi Asociaţia Happyatoys ca lucrurile să meargă bine. Imi este greu să dau nume, pentru că nu aş vrea să uit pe cineva, dar sunteţi în sufletul şi inima mea, la fel cum sunt d-le educatoarele şi d-le terapeutele.













Un alt MULŢUMESC este pentru fiul cel mare, pentru că îi place şcoala online şi se descurcă foarte bine. Cum am  mai spus, încercăm să ne adaptăm vremurilor, şi să scoatem ce e mai bun din ce se petrece. Lucruri care nu ţin de noi nu le putem schimba, dar putem să ne adaptăm în aşa fel încât să fim bine.

Coincidenţă sau nu, dar ieri, de ziua internaţională a cuvântului "MULŢUMESC!" s-a lansat  proiectul european "EUforTrisomy21". Mă simt onorată să fac parte din echipa Romaniei şi chiar să o coordonez împreună cu Radu Buţu - un părinte special, aşa ca şi mine.

Ce este acest proiect?

Acest proiect are ca şi scop celebrarea zilei  internaţională a Sindromului Down alături de europarlamentari - 21.03.2021 - este o zi de duminică.

De ce cu ei? Pentru că vrem să le spunem că această dizabilitate există, ba chiar se nasc din ce în ce mai mulţi copii cu acestă dizabilitate, şi să le spunem ce înseamnă, să le facem cunoscut nevoile lor, nevoia de integrare şi acceptare. Nu se ştie cauza, nu se ştie de ce, dar poate într-o zi se vor aloca mai multe fonduri pentru cercetare şi în acest domeniu.

In acest proiect sunt implicaţi părinţi cu copii cu Sindromul Down şi asociaţii care susţin activităţi ale acestor persoane din 13 ţări şi sunt deja 3 europarlamentari, din Franţa, Cehia şi Spania care susţin proiectul. 

Un mare MULŢUMESC persoanelor care s-au alăturat, un mare MULŢUMESC lui Dumnezeu pentru oportunitatea de a încerca să fac ceva pentru această comunitate.

Voi scrie mai des ce se întâmplă până în 21 martie. Am planuri mari pentru acest an! Să ne ajute Cel de Sus să fim sănătoşi!



 


Comments

  1. Vreau să-i mulțumesc foarte mult DR Dawn acuna pentru munca minunată pe care a făcut-o pentru mine, ajutându-mă să-mi salvez căsnicia, soțul meu a cerut divorțul din cauza micii neînțelegeri în care am avut-o În ultimele luni, nu mi-am dorit niciodată asta. pentru că îmi iubesc atât de mult soțul și toată investiția noastră a fost o asociere în comun și nu vreau să fiu departe de familia mea și de cei doi copii drăguți ai mei. Prietena mea mi-a povestit despre DR DAWN ACUNA și despre cum a ajutat-o ​​cu problemele ei conjugale, așa că a trebuit să-l contactez pentru că vreau să-l opresc pe soțul meu să-și completeze scrisoarea de divorț și vreau să-mi țin familia unită și, după ce am contactat-o. , mi s-a spus ce sa fac si cand urma sa incep sa vad rezultatul, am facut cum mi-a spus DR DAWN ACUNA si dupa cateva zile m-a sunat sotul meu si a inceput sa-si ceara scuze si totul a fost un vis pentru mine si traim cu totii. din nou fericiți împreună datorită DR DAWN ACUNA. Contactați-o astăzi ajutor prin.
    *Dacă vrei liniște în casa ta.
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul tău.
    *Dacă vrei o căsnicie frumoasă.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan.
    *Dacă vrei o vrajă de noroc.
    *Dacă doriți să vă îndepliniți dorințele.
    Si etc,
    Scrie-i Whatsapp: {+2348032246310}
    E-mail: { dawnacuna314@gmail.com }

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Drepturile copiilor cu Sindrom Down

Stimularea orofaciala timpurie

Un Mare Multumesc pentru arta!